“ВИБІР КРАЇНИ” 2021
Повідомляємо, що за даними Держстату України були підведені підсумки роботи підприємств. Консис, ВКП, ТОВ, яке увійшло в номінацію…
Повідомляємо, що за даними Держстату України були підведені підсумки роботи підприємств. Консис, ВКП, ТОВ, яке увійшло в номінацію…
Форум досягнень-2020 року, який відбудеться 17 квітня (Лондон, IoD, Великобританія). Система управління ConSys була номінована на проект…
ВКП «Системи управління – КОНСИС» забезпечить Ваше підприємство електронними педалями управління акселератором двигуна до вимог Євро-3 і Євро-4. Екологічні стандарти “Євро 3” почали діяти в Росії з 1 січня 2008 року.
У звичайних системах управління двигуном режим роботи двигуна забезпечується шляхом впливу на педаль акселератора, яка механічним способом пов’язана з ТНВД (Паливний Насос високого тиску – дизельний двигун). Зусилля від педалі акселератора до ТНВД зазвичай передається через трос дистанційного керування, іноді, в більш ранніх конструкціях, за допомогою механічних тяг. В сучасних системах управління двигунами троса дистанційного керування, а тим більше механічні тяги, відсутні. Зусилля водія при натисканні на педаль фіксуються датчиками положення педалі і у вигляді електричних сигналів, в залежності від її кутового положення, передаються на електронний блок управління (ЕБУ). У пропонованих педалях застосований безконтактний датчик з використанням ефекту Холла, отримані характеристики від якого є функцією його кутового положення педалі. У захисних цілях або для діагностичного застосування, в разі несправності основного датчика, може бути встановлений додатковий датчик. Вхідні та вихідні характеристики напружень задаються під час виготовлення педалей і представлені у вигляді графіків для розрахунків ходу або кутового переміщення педалі.
Для транспортних засобів, що мають автоматичну трансмісію, може бути додатково встановлено і датчик режиму kick-down.
Погодження застосування електронних педалей ВКП «Системи управління – КОНСИС»:
Принцип роботи безконтактного сенсора:
Якщо через кремнієву пластинку, що знаходиться в магнітному полі, вектор магнітної індукції «В» якого перпендикулярний площині пластинки, проходить струм «I», то на паралельних напрямку струму гранях виникає різниця потенціалів, що називається е.р.с. Холла.
NON-CONTACT SENSOR:
Hall Effect = No Contacting parts
Not affected by lateral force
Not affected by environment
Programmable output signals
SENSOR life : >80,000,000
Switch position +/-1%
Підлогові педалі:
30° angle small foot print либо 38° angle
Підвісні педалі:
Polymer Sensor Integrated Direct Drive або Polymer Direct Drive
· Eliminate signal loss and provide a stable signal for EMC
· Meet EMC requirements + 800 discrete(10bits) high resolution signal
· Long endurance life ( > 10,000,000 full stroke cycle)
· Stable against environmental changes, vibration, temperature, moisture, lateral force
Характеристики залежності напруги живлення від ходу педалі:
а) підлогова педаль:
підлогова педаль
б) підвісна педаль:
підвісна педаль