“ВИБІР КРАЇНИ” 2021

Повідомляємо, що за даними Держстату України були підведені підсумки роботи підприємств. Консис, ВКП, ТОВ, яке увійшло в номінацію…

на цій техніці наші вироби

Серія тросів Specialized із застосуванням мастила NANOPROTEC

серия тросов Specialized с применением смазки NANOPROTECВКП «Системи управління – КОНСИС» пропонує серію тросів Specialized із застосуванням мастила NANOPROTEC.
Найважливішою властивістю тросу дистанційного керування є його здатність передати зусилля від механізму управління до виконавчого механізму, в чому, власне, і полягає його основне призначення. Ще в давні часи помітили, що практично будь-які рухи тіл в класичній механіці визначаються за трьома силами: тяжіння, пружності і тертя.
З тяжінням або, як часто говорять фізики, гравітацією, ніби все простіше – зменшуй вагу переміщуваних деталей і буде тобі користь.

– А як же сила пружності і сила тертя?
При найближчому розгляді обидві ці сили є електромагнітного походження. Але зовнішні прояви даних сил різні: одна справа – деформація, а зовсім інша – ковзання по нерівній поверхні. За своєю природою сила пружності є взаємодією частинок матеріалу (атомів, молекул, іонів) – це електромагнітна взаємодія.

Зрозуміло, що застосований в тросі сердечник повинен мати максимальну гнучкість, що досягається завдяки різним способам скручування сталевих канатів, спеціальним методам їх зміцнення (зміна властивостей матеріалів під температурою), або намотування на сталевий канат додаткової оболонки. Все це технологічно складно, але цілком досяжно. Найголовніше, що деформація пропорційна її зовнішній силі (Fвнш = кDх), а оскільки основна мета застосування троса управління – це передача зусиль близько 100 – 200 кг, то створити таку пружність, як кажуть, «справа техніки».
Значно складніше йде ситуація з силою тертя, особливо, якщо траса прокладеного троса управління має багато вигинів. Відое завдання: чи може десятирічна дитина утримати за мотузку морський корабель? Може, якщо оповити її навколо стовпа. Це досягається завдяки тому, що в результаті n оборотів каната необхідна для його утримання сила зменшується в Тo/Т = e^2Пмn разів. Це і є знаменита формула Ейлера. Тобто, велика кількість вигинів траси і є основною перешкодою для передачі зусиль тросом управління.

Сила тертя – це також електромагнітна взаємодія атомів (і молекул) одного речовини з атомами (і молекулами) іншої речовини. Горбки і щербини, якими чіпляються один за одного сердечник троса і його оболонка легко усунути, наприклад, створивши зовнішнє покриття сердечника з тефлону. А ось, що робити, якщо в ролі “горбків” виступають атоми або молекули тієї й іншої поверхні? Перш за все, замінити сухе тертя на рідке, тобто застосувати мастило (в рідині або газі немає тертя спокою).

На щастя, світова практика впровадження пригнічення процесів зношування, що протікають при фрикційній взаємодії останніх, дозволяє вирішити поставлену задачу шляхом застосування молекулярної наноструктури у вигляді мастила НаноПротек (NANOPROTEC).

Відтепер підприємство ВКП «Системи управління – КОНСИС» готове запропонувати Вам троса дистанційного керування (серія Specialized), що мають найкращі характеристики переданих зусиль.

Дізнайтеся ціну, зв'яжіться з нами:

актуальний каталог продукції і застосовність тросів на дорожній техніці

каталог виробів застосовність