Construction & Engineering Awards 2024
Журнал BUILD оголошує переможців конкурсу Construction and Engineering Awards 2024 Від протипожежного захисту до продуктів UHPC, сантехніки…
Журнал BUILD оголошує переможців конкурсу Construction and Engineering Awards 2024 Від протипожежного захисту до продуктів UHPC, сантехніки…
Щорічна премія UKRAINIAN BUSINESS AWARD (UBA) провела аналітику усіх зареєстрованих компаній на території України! За результатами досягнень…
Навіщо потрібні температуростойкостью троса?
Звичайно, в деяких випадках, потрібні. Давайте розберемося, а чи потрібен такий трос на звичайних транспортних засобах?
Відомо, що нормальна робоча температура працюючого двигуна в межах 80 – 90 ° С, а в деяких максимально – 105 – 110 ° С. Ці параметри забезпечуються системою охолодження двигуна внутрішнього згоряння. Помпою подається охолоджуюча рідина в канали блоку циліндрів, а якщо цього недостатньо, тоді включається вентилятор, який дме повітря на радіатор і тим самим додатково охолоджується двигун.
Тим не менш, деякі організації для надання значущості намагаються оповістити про виняткових якостях своїх тросів (читай, для збільшення ціни), в своїх прайс-листах заявляють про продаж температуростойкостью (жароміцних) тросів управління.
Наприклад, фірма ТОВ «НІТавто» оголошує про продаж: трос CableCraft / жароміцний
http://www.nitauto.ru/price.html
Зазвичай оболонка троса управління (кожух) і внутрішня частина (лейнер- liner) виготовлена з полімерів, у них немає чіткої точки плавлення – вони поступово розм’якшуються в широкому інтервалі температур.
Подивимося доступні дані, які температурні умови роботи заявляють відомі фірми виробники тросів і як це досягається:
1. Для організації MORSE (Teleflexmorse), тепер ця марка належить Kongsbergautomotiv, дані для стандартного троса наступні:
Standard Operating temperature – 40 °С to + 100°С
http://www.kongsbergautomotive.com/PageFiles/2181/KA%20Cable%20Catalog%20Europe%20A3%202010.pdf
Для жароміцних тросів дані там-же:
For operation
at temperatures up to a maximum of + 150°C
(300°F)
2. Для організації CableCraft дані для стандартного троса дивіться тут:
http://www.cablecraft.com/products_control_cables_PushPullStandardControl.html
Operating temperature: from -65°F to +230°F (-53.89 °С to +110°С )
Для жаростійкого троса дані тут: http://www.cablecraft.com/pdfs/Blue_Max.pdf
Material: Nylon Covered Innermember
Operating temperature: from -65°F to +350°F (-53.89 °С to +176.67°С )
Зверніть увагу: колір такого троса – яскраво синій (Blue Max cable)
3. Для організації ORSCHELN, дивіться тут:
http://www.marinespecialties.biz/files/Felsted_Control_Cables.pdf
Дані для стандартного троса – Standard Push-Pull Control Cable
Оболонка троса, матеріал зовнішньої оболонки сердечника HEFT 2:
-65°F to + 225 °F (- 53.89 °С to + 107.22 °С )
Жароміцний лейнер витримує:
temperature version at – 65°F to + 300 °F ( – 54 °С to + 148.89 °С )
Але матеріал зовнішньої оболонки жароміцного троса – NYLON
Найпоширеніший для технічних потреб і універсальний термостійкий полімер – це тефлон, він же фторопласт, політетрафторетилен, який до 300 ° С веде себе абсолютно спокійно. Властивості фторопластов тут http://www.xumuk.ru/encyklopedia/2/4947.html
Зверніть увагу колір такого троса – яскраво чорний (gloss black color)
Як бачимо, стандартні троса всіх виробників витримують температуру працюючого двигуна транспортного засобу.
Підприємство «Системи Управління – КОНСИС» має можливість запропонувати Вам саме такі троса, або жаростійкі, в яких застосовано тефлонове покриття оболонки троса.