“ВИБІР КРАЇНИ” 2021

Повідомляємо, що за даними Держстату України були підведені підсумки роботи підприємств. Консис, ВКП, ТОВ, яке увійшло в номінацію…

на цій техніці наші вироби

Управління КПП, АКПП (ГМП)

Підприємство “Системи Управління – КОНСИС” здатне забезпечити Вас механізмами управління КПП, АКПП (ГМП) будь-якої конфігурації. На даний час існує безліч варіантів трансмісій, але звичайні механічні («ручні») КПП все ще досить популярні.
Звичайний механізм управління КПП використовує систему важелів, але більш сучасним є тросовий механізм (рис.1), що застосовується на автобусах, де КПП і двигун розташовані в задній частині, або на вантажівках, де кабіна водія відкидається для доступу до двигуна і КПП.
Складається такий механізм з майстер-опори (рис.2), тросів дистанційного керування (вибору передач або перемикання передач) і різноманітних наконечників (шарнірів) для кріплення тросів (рис.3). Майстер-опора може також називатися кулісою або селектором і бути горизонтальною, вертикальною і похилою.
Як правило, управління здійснюється рукою. Важіль механізму управління водій транспортного засобу встановлює у положення, що відповідає конкретній передачі. У нейтральному (проміжному) положенні (передача не включена) важіль має достатню можливість переміщення в поперечному напрямку. При цьому є можливість вибору – яку з передач включати. Включення передачі виробляється повздовжнім переміщенням важеля назад або вперед.
Слід зауважити, що троси вибору і перемикання передач конструктивно відрізняються один від одного і не взаємозамінні.

master-unit-eng

Рис.1. Тросовий привід механізму перемикання передач

Тросовий привід механізму перемикання передач (рис.1) складається з майстер-опори (механізму перемикання) – 1 і тросів дистанційного керування (вибору – 2 і перемикання – 3). Залежно від конструкції КПП, до складу приводу також можуть входити транслятори і реактивні тяги – 6. Наявність різних способів кріплення троса – 8, а також велика різноманітність наконечників – 9 дозволяє використовувати тросовий привід для коробок передач різноманітних конструкцій. За бажанням замовника тросовий привід може бути додатково укомплектований тросом стоянкових гальм

Общая конструкция мастер-опоры

Рис.2. Загальна конструкція майстер-опори

Трос дистанційного керування (рис.3) призначений для механічної передачі енергії руху (зусилля зсуву). Безпосередньо саме сердечник троса передає зусилля, а оболонка служить напрявляючою сердечника і його захистом. Залежно від необхідного переданого зусилля і ходу троса по каталогу “КОНСИС” підбирається трос відповідної серії (3, 4, 6, 8), а також вибираються інші необхідні характеристики (габаритні, температурні і т.д.).
Стандартними для кожного троса є висококласні ущільнювачі. Вони запобігають потраплянню в трос вологи і забруднюючих речовин, що дозволяє поліпшити характеристики і ефективність троса у всіх температурних режимах. Вкладиші для прутка і трубки (ущільнення трубки і кільце на пруток) виготовляються з особливого полімеру і використовуються для ущільнення і запобігання контакту металів між прутком і трубкою.
consys push-pull cable

Рис.3. Загальна конструкція троса управління

Як зазначено вище, конструкції майстер-опор можуть бути різні.
Далі наведені: горизонтальна майстер-опора (рис.4a); вертикальна майстер-опора (рис.4b).

мастер-опора (вариант)

Рис.4a. Майстер-опора (горизонтальний варіант)

 

 

мастер-опора (вариант)

Рис.4b. Майстер-опора (вертикальний варіант)

 

Управління АКПП здійснюється за допомогою шіфтеру (або, як його ще називають, селектора, куліси) і троса дистанційного керування («тягни-штовхай» / «push-pull»). За допомогою шіфтеру вибирається необхідний режим роботи АКПП. При цьому переміщення рукоятки шіфтеру в необхідне положення через трос дистанційного керування змінює положення відповідного важеля на самій АКПП. Перевагою такої системи управління є можливість розмістити шіфтер (орган управління) в необхідному водієві або оператору місці, а за допомогою троса дистанційного керування прокласти необхідну трасу до АКПП, в якій би частині транспортного засобу вона не перебувала.

Управление АКПП

Рис.5. Механічне управління автоматичною коробкою перемикання передач

 

Дізнайтеся ціну, зв'яжіться з нами:

актуальний каталог продукції і застосовність тросів на дорожній техніці

каталог виробів застосовність