“ВИБІР КРАЇНИ” 2021
Повідомляємо, що за даними Держстату України були підведені підсумки роботи підприємств. Консис, ВКП, ТОВ, яке увійшло в номінацію…
Повідомляємо, що за даними Держстату України були підведені підсумки роботи підприємств. Консис, ВКП, ТОВ, яке увійшло в номінацію…
Форум досягнень-2020 року, який відбудеться 17 квітня (Лондон, IoD, Великобританія). Система управління ConSys була номінована на проект…
Навіщо потрібні температуростойкостью троса?
Звичайно, в деяких випадках, потрібні. Давайте розберемося, а чи потрібен такий трос на звичайних транспортних засобах?
Відомо, що нормальна робоча температура працюючого двигуна в межах 80 – 90 ° С, а в деяких максимально – 105 – 110 ° С. Ці параметри забезпечуються системою охолодження двигуна внутрішнього згоряння. Помпою подається охолоджуюча рідина в канали блоку циліндрів, а якщо цього недостатньо, тоді включається вентилятор, який дме повітря на радіатор і тим самим додатково охолоджується двигун.
Тим не менш, деякі організації для надання значущості намагаються оповістити про виняткових якостях своїх тросів (читай, для збільшення ціни), в своїх прайс-листах заявляють про продаж температуростойкостью (жароміцних) тросів управління.
Наприклад, фірма ТОВ «НІТавто» оголошує про продаж: трос CableCraft / жароміцний
http://www.nitauto.ru/price.html
Зазвичай оболонка троса управління (кожух) і внутрішня частина (лейнер- liner) виготовлена з полімерів, у них немає чіткої точки плавлення – вони поступово розм’якшуються в широкому інтервалі температур.
Подивимося доступні дані, які температурні умови роботи заявляють відомі фірми виробники тросів і як це досягається:
1. Для організації MORSE (Teleflexmorse), тепер ця марка належить Kongsbergautomotiv, дані для стандартного троса наступні:
Standard Operating temperature – 40 °С to + 100°С
http://www.kongsbergautomotive.com/PageFiles/2181/KA%20Cable%20Catalog%20Europe%20A3%202010.pdf
Для жароміцних тросів дані там-же:
For operation
at temperatures up to a maximum of + 150°C
(300°F)
2. Для організації CableCraft дані для стандартного троса дивіться тут:
http://www.cablecraft.com/products_control_cables_PushPullStandardControl.html
Operating temperature: from -65°F to +230°F (-53.89 °С to +110°С )
Для жаростійкого троса дані тут: http://www.cablecraft.com/pdfs/Blue_Max.pdf
Material: Nylon Covered Innermember
Operating temperature: from -65°F to +350°F (-53.89 °С to +176.67°С )
Зверніть увагу: колір такого троса – яскраво синій (Blue Max cable)
3. Для організації ORSCHELN, дивіться тут:
http://www.marinespecialties.biz/files/Felsted_Control_Cables.pdf
Дані для стандартного троса – Standard Push-Pull Control Cable
Оболонка троса, матеріал зовнішньої оболонки сердечника HEFT 2:
-65°F to + 225 °F (- 53.89 °С to + 107.22 °С )
Жароміцний лейнер витримує:
temperature version at – 65°F to + 300 °F ( – 54 °С to + 148.89 °С )
Але матеріал зовнішньої оболонки жароміцного троса – NYLON
Найпоширеніший для технічних потреб і універсальний термостійкий полімер – це тефлон, він же фторопласт, політетрафторетилен, який до 300 ° С веде себе абсолютно спокійно. Властивості фторопластов тут http://www.xumuk.ru/encyklopedia/2/4947.html
Зверніть увагу колір такого троса – яскраво чорний (gloss black color)
Як бачимо, стандартні троса всіх виробників витримують температуру працюючого двигуна транспортного засобу.
Підприємство «Системи Управління – КОНСИС» має можливість запропонувати Вам саме такі троса, або жаростійкі, в яких застосовано тефлонове покриття оболонки троса.