На сьогоднішній день компанія Системи Управління – КОНСИС готова запропонувати якісно новий продукт – трос дистанційного керування вибору і перемикання передач для автобусів “Богдан” моделей: А09202, А091, А9212, А09204, А09214
Трос КПП вибору передач ConSys :

Трос КПП перемикання передач ConSys :

* Гарантія 800 000 циклів роботи
** Виробництво Orscheln Europe (Великобританія)
Пропоновані Вам троса управління – спільна розробка корпорації “Богдан” (ВАТ “ЛуАЗ”) і ВКП “Системи управління – КОНСИС”
модель автобуса |
застосування троса |
індекс |
A 09280 (6-ти ступенева КПП ISUZU MZZ6U, Євро – 3) |
 |
А09280 |
Трос стоянкового гальма Богдан |
БС-4M233.07057 |
А09280 |
Трос вибору передач Богдан (звичайний) |
БП-М4323.07090 |
А09280 |
Трос перемикання передач Богдан (звичайний) |
БВ-М4323.07180 |
А09280 |
Трос вибору передач Богдан (Посилений, 800 000 циклів) |
БП-М6323.07090 |
А09280 |
Трос перемикання передач Богдан (Посилений, 800 000 циклів) |
БВ-М6323.07180 |
A 1445 (7-ми ступенева КПП ISUZU MLD7Q, Євро – 2) |
 |
А1452 |
Трос перемикання / вибору передач Богдан (7,6м) (Посилений, 800 000 циклів) |
Б-М6333.07600 |
А1452 |
A 1452 (7-ми ступенева КПП ISUZU MLD7Q, Євро – 2) |
 |
А1445 |
Трос перемикання / вибору передач Богдан (7,6м) (Посилений, 800 000 циклів) |
Б-М6333.07600 |
А1452 |
A 09204 (6-ти ступенева КПП ISUZU MZZ6U, Євро – 3) |
 |
A09204 |
Трос вибору передач Богдан (EURO 3) (Посилений, 800 000 циклів) |
БВ-M6323.03160 |
A9214 |
A09204 |
Трос перемикання передач Богдан (EURO 3) (Посилений, 800 000 циклів) |
БП-М6323.03130 |
A9214 |
A 09214 (6-ти ступенева КПП ISUZU MZZ6U, Євро – 3) |
 |
A09204 |
Трос вибору передач Богдан (EURO3) (Посилений, 800 000 циклів) |
БВ-M6323.03160 |
A9214 |
A09204 |
Трос перемикання передач Богдан (EURO3) (Посилений, 800 000 циклів) |
БП-М6323.03130 |
A9214 |
A 09212 (5-ти ступенева КПП ISUZU MYY5T, Євро – 2) |
 |
А091 |
Трос вибору передач Богдан (EURO2) (Посилений, 800 000 циклів) |
БВ-M6323.03024 |
А9212 |
А9202 |
А091 |
Трос перемикання передач Богдан (EURO2)
(Посилений, 800 000 циклів) |
БП-М6323.03008 |
А9212 |
А9202 |
A 09202 (5-ти ступенева КПП ISUZU MYY5T, Євро – 2) |
 |
А091 |
Трос вибору передач Богдан (EURO2) (Посилений, 800 000 циклів) |
БВ-M6323.03024 |
А9212 |
А9202 |
А091 |
Трос перемикання передач Богдан (EURO2) (Посилений, 800 000 циклів) |
БП-М6323.03008 |
А9212 |
А9202 |
А40162, А40160 (6-ти ступенева КПП ISUZU MZZ6U, Євро – 3) |
 |
А40162 |
Трос вибору передач Богдан (Посилений, 800 000 циклів) |
БВ-М6323.05280 |
А40160 |
А40162 |
Трос перемикання передач Богдан (Посилений, 800 000 циклів) |
БП-М6323.05200 |
А40160 |
А091 (5-ти ступенева КПП ISUZU MXA5R, Євро – 2) |
 |
А091 |
Трос вибору передач Богдан (EURO2) (Посилений, 800 000 циклів) |
БВ-M6323.03024 |
А9212 |
А9202 |
А091 |
Трос перемикання передач Богдан (EURO2) (Посилений, 800 000 циклів) |
БП-М6323.03008 |
А9212 |
А9202 |
A 06900 (5-ти ступенева КПП HYUNDAI M3S5, Євро – 2) |
 |
А06900 |
Трос перемикання передач Богдан |
БП-М6323.03125 |
А06904 |
А06921 |
А06923 |
A 06904 (5-ти ступенева КПП HYUNDAI M3S5, Євро- 2) |
 |
А06900 |
Трос перемикання передач Богдан (Посилений, 800 000 циклів) |
БП-М6323.03125 |
А06904 |
А06921 |
А06923 |
A 06921 (5-ти ступенева КПП HYUNDAI M3S5, Євро – 2) |
 |
А06900 |
Трос перемикання передач Богдан (Посилений, 800 000 циклів) |
БП-М6323.03125 |
А06904 |
А06921 |
А06923 |
Пояснення до позначення тросів:
БВ – «Богдан Вибір»
БП – «Богдан Перемикання»
М – метрична різьба всіх кріплень
6 – серія троса (здатність передачі зусиль), тягове зусилля…, зусилля, що штовхає …
3 – величина ходу (3 дюйма = 76,2)
2, 3 – тип кріплення троса: в комплектацію додатково входять елементи управління КПП (шарнір кульової та демпфер пружний)
03024 – довжина тросу в робочому стані (3024 мм)
Висновок ВАТ “Укравтобуспром”. На основі аналізу міцності і циклічної роботоздатності тросів управління КПП, використовуваних для автобусів сімейства “Богдан”, а також для перспективних моделей РоАЗ 5237 (м Ростов-на-Дону, РФ) і ТУР А157.2, ТУР А147 виробництва ВАТ “Укравтобуспром” (трос вибору передач, трос перемикання передач), інститут “Укравтобуспром” розробив технічні регламенти для застосування зазначених виробів фірмою “ORSCHELN EUROPE”.
Продукція рекомендована для застосування на вищевказаних моделях автобусів.