на цій техніці наші вироби

Електронні педалі управління акселератором двигуна Євро-3 і Євро-4

педали управления акселератором двигателя Евро-3 и Евро-4ВКП «Системи управління – КОНСИС» забезпечить Ваше підприємство електронними педалями управління акселератором двигуна до вимог Євро-3 і Євро-4. Екологічні стандарти “Євро 3” почали діяти в Росії з 1 січня 2008 року.
У звичайних системах управління двигуном режим роботи двигуна забезпечується шляхом впливу на педаль акселератора, яка механічним способом пов’язана з ТНВД (Паливний Насос високого тиску – дизельний двигун). Зусилля від педалі акселератора до ТНВД зазвичай передається через трос дистанційного керування, іноді, в більш ранніх конструкціях, за допомогою механічних тяг. В сучасних системах управління двигунами троса дистанційного керування, а тим більше механічні тяги, відсутні. Зусилля водія при натисканні на педаль фіксуються датчиками положення педалі і у вигляді електричних сигналів, в залежності від її кутового положення, передаються на електронний блок управління (ЕБУ). У пропонованих педалях застосований безконтактний датчик з використанням ефекту Холла, отримані характеристики від якого є функцією його кутового положення педалі. У захисних цілях або для діагностичного застосування, в разі несправності основного датчика, може бути встановлений додатковий датчик. Вхідні та вихідні характеристики напружень задаються під час виготовлення педалей і представлені у вигляді графіків для розрахунків ходу або кутового переміщення педалі.
Для транспортних засобів, що мають автоматичну трансмісію, може бути додатково встановлено і датчик режиму kick-down.

Погодження застосування електронних педалей ВКП «Системи управління – КОНСИС»:

zakluchenie YaMZ Погодження застосування електронної педалі з боку ВАТ «Автодизель» Підтвердження узгодження з боку ВАТ «Автодизель» застосування електронної педалі EAAX-EXP0029P-01 на автобусах ТОВ «ПАЗ» з двигунами ЯМЗ-5342, а також електронної педалі EXP00025 для автомобілів ХК «АвтоКрАЗ» з двигунами ЯМЗ-536 і ЯМЗ-650/651. У частині електричних характеристик педалі EAAX-EXP0029P-01, EXP00025 розробки ВКП «Системи управління – КОНСИС» ідентичні застосовуваним в даний час в ЕСУ двигунів ЯМЗ-530 і ЯМЗ-650.
mmz pedal small Согласование применения электронной педали со стороны ОАО «Минский Моторный Завод» На основании заключения фирмы BOSCH ОАО “ММЗ” подтверждает совместимость электронных педалей ORSCHELN EAAXEXP00025, EAAX-EXP0029P-01 производства ПКП “Системы управления – КОНСИС” с аппаратной частью электронного блока управления EDC7UC31, устанавливаемого на двигателях ОАО “ММЗ”.

Принцип роботи безконтактного сенсора:

электронная педаль холлаЯкщо через кремнієву пластинку, що знаходиться в магнітному полі, вектор магнітної індукції «В» якого перпендикулярний площині пластинки, проходить струм «I», то на паралельних напрямку струму гранях виникає різниця потенціалів, що називається е.р.с. Холла.
Sensor Technology with Hall Effect
NON-CONTACT SENSOR:
Hall Effect = No Contacting parts
Not affected by lateral force
Not affected by environment
Programmable output signals
SENSOR life : >80,000,000
Switch position +/-1%
Sensor Technology with Hall Effect
Підлогові педалі:
30° angle small foot print либо 38° angle
30° angle small foot print 38° angle
Підвісні педалі:
Polymer Sensor Integrated Direct Drive або Polymer Direct Drive
Polymer Sensor Integrated Direct Drive Polymer Direct Drive
· Eliminate signal loss and provide a stable signal for EMC
· Meet EMC requirements + 800 discrete(10bits) high resolution signal
· Long endurance life ( > 10,000,000 full stroke cycle)
· Stable against environmental changes, vibration, temperature, moisture, lateral force

Характеристики залежності напруги живлення від ходу педалі:

а) підлогова педаль:

напольная педаль

підлогова педаль

б) підвісна педаль:

подвесная педаль

підвісна педаль

каталог электронных педалей
Завантажити застосовність

Дізнайтеся ціну, зв'яжіться з нами:

актуальний каталог продукції і застосовність тросів на дорожній техніці

каталог виробів застосовність