Construction & Engineering Awards 2024

Журнал BUILD оголошує переможців конкурсу Construction and Engineering Awards 2024 Від протипожежного захисту до продуктів UHPC, сантехніки…

“БІЗНЕС РОКУ 2024”

Щорічна премія UKRAINIAN BUSINESS AWARD (UBA) провела аналітику усіх зареєстрованих компаній на території України! За результатами досягнень…

на цій техніці наші вироби

Троса управління: умови роботи

Навіщо потрібні температуростойкостью троса?

Звичайно, в деяких випадках, потрібні. Давайте розберемося, а чи потрібен такий трос на звичайних транспортних засобах?

Відомо, що нормальна робоча температура працюючого двигуна в межах 80 – 90 ° С, а в деяких максимально – 105 – 110 ° С. Ці параметри забезпечуються системою охолодження двигуна внутрішнього згоряння. Помпою подається охолоджуюча рідина в канали блоку циліндрів, а якщо цього недостатньо, тоді включається вентилятор, який дме повітря на радіатор і тим самим додатково охолоджується двигун.

Тим не менш, деякі організації для надання значущості намагаються оповістити про виняткових якостях своїх тросів (читай, для збільшення ціни), в своїх прайс-листах заявляють про продаж температуростойкостью (жароміцних) тросів управління.

Наприклад, фірма ТОВ «НІТавто» оголошує про продаж: трос CableCraft / жароміцний

http://www.nitauto.ru/price.html

Зазвичай оболонка троса управління (кожух) і внутрішня частина (лейнер- liner) виготовлена з полімерів, у них немає чіткої точки плавлення – вони поступово розм’якшуються в широкому інтервалі температур.

Standard Push-Pull Control Cable

Standard Push-Pull Control Cable

Подивимося доступні дані, які температурні умови роботи заявляють відомі фірми виробники тросів і як це досягається:

1. Для організації MORSE (Teleflexmorse), тепер ця марка належить Kongsbergautomotiv, дані для стандартного троса наступні:

Standard Operating temperature – 40 °С to + 100°С

http://www.kongsbergautomotive.com/PageFiles/2181/KA%20Cable%20Catalog%20Europe%20A3%202010.pdf

Для жароміцних тросів дані там-же:

For operation

at temperatures up to a maximum of + 150°C

(300°F)

2. Для організації CableCraft дані для стандартного троса дивіться тут:

http://www.cablecraft.com/products_control_cables_PushPullStandardControl.html

Operating temperature:  from -65°F to +230°F (-53.89 °С to +110°С )

Для жаростійкого троса дані тут: http://www.cablecraft.com/pdfs/Blue_Max.pdf

Material: Nylon Covered Innermember

Operating temperature:  from -65°F to +350°F  (-53.89 °С to +176.67°С )

Зверніть увагу: колір такого троса – яскраво синій (Blue Max cable)

3. Для організації ORSCHELN, дивіться тут:

http://www.marinespecialties.biz/files/Felsted_Control_Cables.pdf

Дані для стандартного троса – Standard Push-Pull Control Cable

Оболонка троса, матеріал зовнішньої оболонки сердечника HEFT 2:

-65°F  to + 225 °F  (- 53.89 °С to  + 107.22 °С )

Жароміцний лейнер витримує:

temperature version  at  – 65°F  to + 300 °F  ( – 54 °С to  + 148.89  °С )

Але матеріал зовнішньої оболонки жароміцного троса – NYLON

Найпоширеніший для технічних потреб і універсальний термостійкий полімер – це тефлон, він же фторопласт, політетрафторетилен, який до 300 ° С веде себе абсолютно спокійно. Властивості фторопластов тут http://www.xumuk.ru/encyklopedia/2/4947.html

Зверніть увагу колір такого троса – яскраво чорний (gloss black color)

Як бачимо, стандартні троса всіх виробників витримують температуру працюючого двигуна транспортного засобу.

Підприємство «Системи Управління – КОНСИС» має можливість запропонувати Вам саме такі троса, або жаростійкі, в яких застосовано тефлонове покриття оболонки троса.

Дізнайтеся ціну, зв'яжіться з нами:

актуальний каталог продукції і застосовність тросів на дорожній техніці

каталог виробів застосовність