Construction & Engineering Awards 2024
Журнал BUILD оголошує переможців конкурсу Construction and Engineering Awards 2024 Від протипожежного захисту до продуктів UHPC, сантехніки…
Журнал BUILD оголошує переможців конкурсу Construction and Engineering Awards 2024 Від протипожежного захисту до продуктів UHPC, сантехніки…
Щорічна премія UKRAINIAN BUSINESS AWARD (UBA) провела аналітику усіх зареєстрованих компаній на території України! За результатами досягнень…
Підприємство “Системи Управління – КОНСИС” пропонує ознайомитися з поширеними проблемами перемикання передач КПП і методами їх вирішення!
На численних просторах Інтернету можна зустріти масу форумів, де обговорюються проблеми з перемиканням КПП за допомогою тросового приводу управління. Часто згадується погіршення роботи системи перемикання з часом (сторонні звуки при включенні, підвищення зусиль для перемикання, неможливість включення деяких передач і т.п.). При цьому, для вирішення такої проблеми які тільки способи і методи не вигадують умільці: від зміни довжини тросу за допомогою спеціальної перехідної муфти (для прикладу, тут), переробки кронштейнів кріплення троса (для прикладу, тут), до змазування поверхонь тертя тросу. Всі ці проблеми пов’язані з тим, що з часом всі механізми втрачають свої характеристики: через зусилля змінюється положення кронштейнів, збільшуються люфти кожного окремого механізму і т.д. При цьому нові або аналогічні троса не вирішують проблему, оскільки, не виправляють змін в системі в цілому.
Виробник оригінальних тросів робить всі троса однаковими (в допустимих межах, звичайно) з однаковими установчими розмірами і, відповідно, в їх конструкції не враховуються можливі зміни розмірів для установки під час експлуатації транспортного засобу. Тому описані вище способи виправлення такого становища не завжди дають результати.
При цьому, рішення проблеми регулювання тросів управління без будь-яких «доробок» з боку власника транспортного засобу вельми просте. На підставі нашого досвіду роботи з конструкторами різноманітної автомобільної техніки стало відомо, що у своїх розробках вони намагаються використовувати троса з різними типами кріплення з двох сторін (зажимне і різьбове). Це дає можливість з одного боку встановити трос точно (фіксуючи з’єднання), а з іншого боку отримати необхідне регулювання (нарізне сполучення). Але, як ми бачили вище, часто буває, необхідне регулювання і по затискному з’єднанню. Фахівцями нашого підприємства і корпорації «Богдан Моторс» був розроблений спосіб затискного з’єднання з можливістю регулювання, що значно полегшує життя власників транспортних засобів. При цьому використовується спеціальна бонка, яка відповідає всім приєднувальним розмірам кронштейну кріплення на різьбовому ковпачку. Приклад такого з’єднання можна побачити – тут. Бонка фіксується гайкою на різьбовому ковпачку, який відповідає номінальному установчому розміру. Якщо ж в процесі роботи тросу управління виникає необхідність у зміні розміру установки, то це вирішується простим переміщенням бонки по ковпачку.