на цій техніці наші вироби

Flexball троса управління

Найважливішою властивістю троса дистанційного керування є його здатність передати зусилля від механізму управління до виконавчого механізму (а інакше, навіщо взагалі він потрібен).

Але ще у давнину помітили, що будь-якому руху перешкоджають сили тертя, особливо, якщо траса прокладеного тросу управління має багато вигинів.

Відоме завдання: чи може десятирічна дитина утримати за мотузку морський корабель? Може, якщо оповити її навколо стовба.

Тому що в результаті «n« обертів каната сила, необхідна для його утримання, зменшується у

Т0/Т = e2pmn разів. Це знаменита формула Ейлера. Якщо є багато вигинів траси, це є основною перешкодою для передачі зусиль тросом управління.

А для чого існують інженери? Як тільки вони порівняли трос управління з лінійним підшипником, так відразу зрозуміли: «тертя ковзання менше тертя кочення» і винайшли конструкцію такого троса (FLEXBALL). Якщо звичайний трос управління або Боуден-трос (від англ, «bowden») може передати зусилля типу “тягни – штовхай” не більше, ніж 100 – 200 кгс., то вищі зусилля можуть передати троса, виготовлені виключно за спеціальною технологією FLEXBALL (тягнуть – штовхають зусилля від 80 кгс до 1500 кгс.) при цьому ККД троса близький до 100%, а втрати ходу (люфту) взагалі немає. Для підбору необхідних тросів дивіться каталог.

Все це складно, але цілком досяжно! Конструкція троса управління за технологією FLEXBALL представлена нижче:
flexball cable

Навіщо потрібен такий трос?

Застосовуються троса FLEXBALL в особливо відповідальних випадках, наприклад, в авіації, швидкісному залізничному транспорті, вагонах і поїздах метро, в спортивних машинах і ін., всюди, де потрібна точність передачі великих зусиль.

Зверніть увагу, при транспортуванні такого троса він укладається визначеним способом, і ніяк інакше!

Дивіться інструкцію FLEXBALL

Дізнайтеся ціну, зв'яжіться з нами:

актуальний каталог продукції і застосовність тросів на дорожній техніці

каталог виробів застосовність