на цій техніці наші вироби

Управління коробкою передач (АКПП) ALLISON

У сучасному світі достатнього поширення має автоматична коробка передач (АКП). Для управління автоматичною коробкою перемикання передач (АКП) використовуються тросові приводи на основі Шифтер, селектор з функцією фіксації троса в певних положеннях (рис.1, 1а) або без його фіксації (рис.2, 2а). Селектор АКП визначає режим її роботи; вибір потрібного режиму здійснюється його переміщенням в одне з можливих положень. Для запобігання випадкових перемикань режимів використовують спеціальні механізми захисту. У разі селектора з фіксацією положення використовується, як правило, блокує кнопка, розташована збоку під великим пальцем водія, або запірний механізм, що включається двома пальцями.

Розташування важеля селектора може бути різним. В даний час зазвичай використовується підлоговий селектор.

Тросовий привід управління автоматичною коробкою передач (рис.1) сконструйований за тим же принципом, що і привід управління механічною коробкою, але відрізняється від нього кількістю і конструкцією деталей. Крім того, даний привід використовується і для інших механізмів, для яких необхідна фіксація положень.

управление АКПП

Рис.1. Селектор з функцією фіксації троса в певних положеннях

shifter консис

Рис.1. Шифтер з функцією фіксації троса

Шіфтери з фрикційною накладкою (ріс.2,2а) не мають фіксованих положень і застосовуються в разі необхідності управління плавним зміною ходу троса.

Можуть застосовуватися, як для управління АКП, так і для інших механізмів (управління акселератором двигуна, управління ТНВД, управління гідронасосами ГСТ і ін.).                                                                             Шифтеры с фрикционной накладкой

Рис.2. Селектор без фіксації

Шифтеры с фрикционной накладкой

Рис.2а. Селектор без фіксації (фото)

Дізнайтеся ціну, зв'яжіться з нами:





актуальний каталог продукції і застосовність тросів на дорожній техніці

каталог виробів застосовність