Construction & Engineering Awards 2024
Журнал BUILD оголошує переможців конкурсу Construction and Engineering Awards 2024 Від протипожежного захисту до продуктів UHPC, сантехніки…
Журнал BUILD оголошує переможців конкурсу Construction and Engineering Awards 2024 Від протипожежного захисту до продуктів UHPC, сантехніки…
Щорічна премія UKRAINIAN BUSINESS AWARD (UBA) провела аналітику усіх зареєстрованих компаній на території України! За результатами досягнень…
ВКП «Системи управління – КОНСИС» забезпечить Ваше підприємство електронними педалями управління акселератором двигуна до вимог Євро-3 і Євро-4. Екологічні стандарти “Євро 3” почали діяти в Росії з 1 січня 2008 року.
У звичайних системах управління двигуном режим роботи двигуна забезпечується шляхом впливу на педаль акселератора, яка механічним способом пов’язана з ТНВД (Паливний Насос високого тиску – дизельний двигун). Зусилля від педалі акселератора до ТНВД зазвичай передається через трос дистанційного керування, іноді, в більш ранніх конструкціях, за допомогою механічних тяг. В сучасних системах управління двигунами троса дистанційного керування, а тим більше механічні тяги, відсутні. Зусилля водія при натисканні на педаль фіксуються датчиками положення педалі і у вигляді електричних сигналів, в залежності від її кутового положення, передаються на електронний блок управління (ЕБУ). У пропонованих педалях застосований безконтактний датчик з використанням ефекту Холла, отримані характеристики від якого є функцією його кутового положення педалі. У захисних цілях або для діагностичного застосування, в разі несправності основного датчика, може бути встановлений додатковий датчик. Вхідні та вихідні характеристики напружень задаються під час виготовлення педалей і представлені у вигляді графіків для розрахунків ходу або кутового переміщення педалі.
Для транспортних засобів, що мають автоматичну трансмісію, може бути додатково встановлено і датчик режиму kick-down.
Погодження застосування електронних педалей ВКП «Системи управління – КОНСИС»:
Принцип роботи безконтактного сенсора:
Якщо через кремнієву пластинку, що знаходиться в магнітному полі, вектор магнітної індукції «В» якого перпендикулярний площині пластинки, проходить струм «I», то на паралельних напрямку струму гранях виникає різниця потенціалів, що називається е.р.с. Холла.
NON-CONTACT SENSOR:
Hall Effect = No Contacting parts
Not affected by lateral force
Not affected by environment
Programmable output signals
SENSOR life : >80,000,000
Switch position +/-1%
Підлогові педалі:
30° angle small foot print либо 38° angle
Підвісні педалі:
Polymer Sensor Integrated Direct Drive або Polymer Direct Drive
· Eliminate signal loss and provide a stable signal for EMC
· Meet EMC requirements + 800 discrete(10bits) high resolution signal
· Long endurance life ( > 10,000,000 full stroke cycle)
· Stable against environmental changes, vibration, temperature, moisture, lateral force
Характеристики залежності напруги живлення від ходу педалі:
а) підлогова педаль:
підлогова педаль
б) підвісна педаль:
підвісна педаль