Construction & Engineering Awards 2024
Журнал BUILD оголошує переможців конкурсу Construction and Engineering Awards 2024 Від протипожежного захисту до продуктів UHPC, сантехніки…
Журнал BUILD оголошує переможців конкурсу Construction and Engineering Awards 2024 Від протипожежного захисту до продуктів UHPC, сантехніки…
Щорічна премія UKRAINIAN BUSINESS AWARD (UBA) провела аналітику усіх зареєстрованих компаній на території України! За результатами досягнень…
Яке б управління Вам не було необхідно, «ORSCHELN» надасть електронне рішення
При електронному управлінні перемикання режимів роботи виконується також механічним способом, але механізм роботи електронної системи трохи інший. Всі «механічні» функції бере на себе активатор. Він може змінювати положення відповідного важеля на АКПП через прямий шток або через трос дистанційного керування. Варіант з тросом управління більш зручний у випадках, коли конструкція транспортного засобу не дозволяє розмістити активатор безпосередньо біля / на АКПП. Всі команди на перемикання режимів активатор отримує через загальну CAN-шину транспортного засобу. Установка режимів водієм (або оператором) здійснюється через кнопковий або важільний інтерфейс також через CAN-шину. Робота через CAN-шину дозволяє системі управління отримати зворотній зв’язок. Для прикладу, можна зробити вивід на ЖК-екран інформації про включену на даний момент передачу або сервісну інформацію про стан АКПП. Зовнішній вигляд кнопкової панелі або важеля управління підбирається відповідно до бажання замовника і вимогами до транспортного засобу.